"Ez durva jó volt!" - Fanboys

 2009.08.18. 22:45

Mastigias: StarWars

Hejjhó! Most értem haza a Corvin-os Fanboys vetítésről, és az egyik szereplő szavaival élve "durva jó volt"!!! =D Tessék a továbbra kattintani az élménybeszámolóért ;)

Amikor megérkeztünk, már a mozi előtt állt pár rohamosztagos, de még nem volt meg az igazi hangulat. Aztán megjött Vader Nagyúr is, fénykardostul, meg Sötét Oldalostul, és akkor már lehetett érezni a fílinget :)

Mastigias: Fanboys-Corvin

Valami zártkörű rendezvény keretein belül lehetett fotózkodni a szereplőkkel, de sikerült fellógnom, készítettem pár képet, és Vader fénykardja nincs meg-effektelve! Élőben egy világító műanyag piros rúd volt, a képen meg paff, olyan, mint egy igazi fénykard! Mastigias: Fanboys-Corvin (8)  =D Persze lehetett velük külön is fényképezkedni, de sajna én kimaradtam a jóból :( De! Kaptam Fanboys-plakátot egy jóarc Fanboys-pólós sráctól, ezúton is köszönöm neki! Úgy volt, hogy már elfogytak, de szerzett nekem valahonnan, igazi Jedi lehetett ő :) Amikor bejutottunk a terembe, még a film előtt volt egy kis árverés, az egyik gyermekkórház javára, sikerült összeszedni 45 roppert, ami nem is rossz. Mikre lehetett licitálni? Valami bekeretezett cuccosra, amiben volt 3 CD, egy borra, és 2 Madonna-jegyre. Ez a pakk volt az első, a második pedig ugyanez, viszont Madonna-jegyek helyett valami főzős huncutságot lehetett vásárolni. Az aukció ideje alatt a rohamosztagosok, és Vader kolega ott állt a vászon előtt, nagyon nagy volt =D Mastigias: Fanboys-Corvin (3) Utána pedig jött a film, nagyjából a terem szimmetria közeppontja alatt ültünk, úgyhogy frankó volt :) Moziban, meglepő módon jobb volt, mint itthon :) Utána pedig mindenki ment arra, amerre. Jó volt látni, hogy nem vagyok egyedül ezzel a rajongásommal, sokan jöttek Star Wars-os pólóban, volt aki hozott egy saját rohamosztagos sisakot (ez a sisak látható hátulról az egyik képen, pont előttem ült :), egyszóval (kettővel,bocsi): KIRÁLY VOLT!!!


Ha valakit érdekelne néhány Star Wars-os bábu, ereklye, ilyesmi, az látogasson el Greedo Játékboltjába, ők is képviselték magukat a vetítésen, meglestem a honlapjukat, elég korrekt! :)

Az Erő legyen Veletek! :)

Mastigias

U.I.: én kérek elnézést a botrányos minőségért, ennyire futotta Ericcson-tól...

Címkék: star wars

A bejegyzés trackback címe:

https://mastigias.blog.hu/api/trackback/id/tr901320781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2009.08.18. 23:41:56

Kösz a beszámolót. Örülök, hogy tetszett.
Sokan voltak?

Mastigias · http://mastigias.blog.hu 2009.08.18. 23:45:34

@freddyD: Nincs mit :) Nem volt telt ház,de sokan eljöttek,és ami számomra meglepő volt,hogy nem a fiatalok voltak többen,hanem inkább az "idősebbek"!30-tól felfelé, pl. De jó volt,sajnálhatod,hogy nem jöttél :(

DN-es333 2009.08.19. 02:31:12

az uccsó képen int a rohamosztagos hogy 'én gyűjtöm a pénzt xD'

Mastigias · http://mastigias.blog.hu 2009.08.19. 14:11:32

@DN-es333: Vagy épp jelentkezik, hogy ő pukizott :)

onCe_moRe 2009.08.27. 23:03:21

Ott voltam, hatalmas volt az egész! Csak azt sajnálom nagyon, hogy nem sikerült posztert szereznem :(((

Mastigias · http://mastigias.blog.hu 2009.08.27. 23:17:49

@onCe_moRe: Nekem is mázli volt... De a srác azt mondta, hogy még érdemes megpróbálni az Odeon-Lloyd moziban, hátha...
süti beállítások módosítása