Halihó! Kisebb pangás van a blogon, én kérek elnézést, de készül már a jóság! :) Addig is két remek üzenet, melyek tuti nem valami vírusos oldalra linkelnek, hanem igaziak(-irónia)

Mastigias: nyisadMúkoggy! Nyisad ki! Mostan! Azonban nem hiszem, hogy Geller Mester írt volna nekem, úgyhogy inkább nem nyitottam ki az "uzenetet". :) 

Mastigias: értékes timeItt legalább a Gmail felhívja a figyelmemet, hogy lehet nem attól érkezett az üzenet, aki fel van tűntetve. Mindenesetre érdekes, hogy valaki Victoria Sanchez Rodriguez névvel, egy kínai cég nevében írkál nekem, és "kedves"-ként szólít meg. Először tegeződik, majd átvált magázásba. Remek kis levél, na :) És NE látogassatok el a honlapjukra! Szerintem' :)

Címkék: poén pikcsör

A bejegyzés trackback címe:

https://mastigias.blog.hu/api/trackback/id/tr701356623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomjoad 2009.09.05. 21:14:47

Ezt a "nyisad ki mostan ..." szöveget én ilyen felugró reklám bannerként is láttam. Le is mentettem egyből. Szánalom:D

Mastigias · http://mastigias.blog.hu 2009.09.05. 21:16:45

@adnoctum: jaja, az ilyen felugró ümmiapicsa volt nekem is :)

Assassino 2009.12.31. 09:06:09

én is mindíg kapok ilyen felugró lóf*szokat
süti beállítások módosítása